Proppmätt.

Nu är det lunch inte för man var speciellt hungrig för att kunna äta något. Det kan ju bero på att det ända vi gjort hela förmiddagen är fikat. Ätit en massa kakor och snask så magen känns helt slaskig. Och mer fika kommer det att bli i eftermiddag. Känns som man vill banta resten av livet efter dom här två dagarna. Åt ju en massa snask på bussresan igår med så nu vill jag inte se mer sötsaker.
Har iaf tre lektioner kvar får väl se om vi gör något mer än bara fikar. I eftermiddag kommer älskling hit och hämtar mig sen ska vi hem till han på födelsedags middag/fika. Så då blir det tårta "mums" haha nej fy va äckligt. Håller mig nog borta från fikasnasket då. Kommer nog inte ske så mycket mer ikväll. Imorgon är vi lediga super skönt ska passa på att sova ut och kanske städa rummet. Får se vad som sker i helgen har inga planer förutom på Söndag då jag, Malin och Sandra ska fotas av Agnes. Skulle visst vara lite barnförbjudet haha vi får väl se vad det är dom hittat på för skojj! Efter idag är jag ledig i 5 veckor så hoppas verkligen jag får jobba lite behöver pengar. Ska även gå och dela ut CV för sommarjobb är verkligen dax att börja med det nu!

Love minna


Kommentarer
Postat av: Agn

Min blixt kommer inte förrän nästa vecka, så vi får se om det blir någon fotografering då :P annars kan vi ju bara hitta på något annat att göra ^^

2008-02-07 @ 14:32:16
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Okej :P får ta det senare då är ju lediga nu ett bra tag xD ja absolut de tycker jag :D

2008-02-07 @ 22:39:51
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0