rastlöshet.

Jag blir alltid så himla lätt rastlös, det är väldigt jobbigt. Känns som man hela tiden vill göra något och att kroppen aldrig lugnar ner sig utan är uppe i varv dygnet runt. Kan inte ens njuta av ledigheten får bara massa ångest av att gå runt hemma och slappa. Vill ut och jobba och tjäna pengar eller bara göra något sitta hemma är så trist. Man är så van vid att skolan alltid varit där varje vardag och nu känner man sig nästan dumpad. Har inte tagit studenten utan det är bara en låång väntan tills man slutar på riktigt. Så dom här veckorna kommer bli outhärdliga om jag inte gör något åt saken. Försökte plugga lite körkorts teori är faktiskt ganska duktig. Men ska skaffa mig lite böcker att läsa på med. Var även till centrum idag och mamma bytte en handväska samt vi lämnade in tre par av mina skor som behöver klackas om. Till min förfäran så kommer dom inte vara klara förens på Måndag men det måste ju tyvärr gå då hm.... Dom blir ju iaf fina hoppas jag!
Gick även och lämnade filmerna samt handlade och var förbi Apoteket. Tråkiga men nödvändiga saker.
Den här månaden kommer bli riktigt långtradig. Är ledig men har inga pengar suck* när man har som mest tid att springa i affärer och hitta på roliga saker så har man inte ett öre. NO MONEY, NO FUNNY! helt sant.

Hm men ska väl dra mig tillbaka til TV:en igen även fast jag var ledig så missade jag Gossip Girl, GRATTIS MINNA!
oohh är så himla glömsk aja får stirra på alla dom tråkiga natt programmen tycker inte det går några roliga program alls på TV nu för tiden....är väl bara för jag är ledig haha! jippie.

image173

Kom hem till mig nu
jag saknar din beröring och dina varma ord,
jag saknar ditt leende och dina fina ögon,
jag saknar tryggheten och vill bara gömma mig i dina armar.
jag saknar att somna nära intill och vakna med dig vid min sida.
jag saknar hela dig och allt som påminner om dig.
du är mitt allt och lite till.

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0