skräckis kväll.

Efter att jag städat mitt rum igår så åkte jag till centrum och mötte malin. Vi gick och hyrde två skräckfilmer ( vi älskar skräckfilmer) Det blev "Wishing stairs" och "Wolf Creek". Sedan åkte vi hem till mig och bäddade ner oss i soffan med en stor godis påse samt en massa chips och läsk SVULLA!
Wishing Stairs
var ingen höjdare satte aldrig riktigt igång visst var den lite läskig i slutet men då hade man redan tröttnat på att se den. Var nära och stänga av flera gånger!
Men däremot Wolf Creek var så himla obehaglig att både jag och malin mådde illa. Handlade om tre ungdomar som luffar i Australien. Så åker dom ut i Austaliens ödemarker och där får dom motorstopp. En psykopat hittar dom sedan och lockar med dom till hans gård där han sedan utför sina hemskheter med dom. Kan verkligen rekomendera den jag och malin spolade t.o.m ibland för att slippa se för den var verkligen obehaglig!
Efter filmerna satte vi oss lite vid datorn för att lugna nerverna och gick sedan i säng. Somnade runt 03.00 haha men man är ju ledig!

Nu sitter vi och kollar på Janne långben the movie haha! Älskar den filmen så himla rolig. Malin skrek rakt ut igår när hon fick syn på den så satte på den idag till frukost. Senare ska Malin dra hem. Båda har ont i halsen och är förkylda. Hoppas det går över orkar inte vara sjuk blä.

Får se vad som sker ikväll. Tror det blir lugnt ska plugga lite och åka in till centrum för att lämna in lite skor som behöver klackas om. Ska även förbi Apoteket!

Ha en bra dag!

                           image169

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0