Slaskåkning.

Hej där...phuw!
Är helt slut i hela kroppen denan dag har varit lång. Gick upp 05.20 imorse för att göra iordning mig och fixa klart med packningen. Ca 06.10 skjutsade älskling mig till skolan där bussen väntade. Så söt att skjutsa ut mig så tidigt han som är ledig och allt. På bussen hade Malin, Agnes och Lisa redan paxat bord och allt längst fram haha super bra söta va dom och lät mig åka framlänges har så lätt att bli åksjuk. Fick även åksjuketabletter av Agnes som vi alla tre åt för säkerhetens skull. Det var en lång bussresa alla va taggade och det var musik och stojj i ca 1 timme sen somnade alla och vissa satt och kollade på film (Patrioten med Heat Ledger) snyft*.
Efter den långa busstur så kom vi fram till slaskiga Romme och det var verkligen slask. Plusgrader och dugg regn FY*. Men vi hämntade ut skidorna och satte igång med åkandet. Delade på oss ett tag då alla ville åka olika branta pister. Det var helt okej i backarna förutom att det var blött.
Efter lunch så gick vi ihop och åkte ett tag till fram till ca 15.00 då gav jag och Malin upp och gick till bussen för att slappa, och få av sig alla genomblöta kläder.
Sedan vid 16.00 var det dax för den långa vägen hem igen, sov nästan hela vägen så det gick relativt snabbt.

Så nu är man hemma igen. Det var sista friluftsdagen för oss i 3:an snart är det dax för studenten! längtar. Ska betala studentskivsbiljetterna som kommer imorgon, den 28 AprilHirschenkeller (club toxic) är det skiva har 7 biljetter att sälja så om du vill komma säg till! 100 kr / st.
Ikväll ska jag duscha och plocka lite inför imorgon då vi har dom sista lektionerna sedan är det bara frivilliga kurser resten av tereminen. Så kommer vara ledig 5 veckor sen gå i skolan 1 vecka sen ledig 3 veckor till! hihi.

imorgon är det även ÄLSKLINGS FÖDELSEDAG 21 år fyller han min gubbe så glöm inte att gratta honom! världens underbaraste pojkvänn! Så på kvällen blir det middag och tårta hemma hos honom är sedan ledig även på Fredag så kanske blir kvar hos honom på kvällen.

Nej nu måste jag käka lite middag har inte ätit ordentligt sen lunchen vid 12.00!

                              image157

Sånthär väder ska det vara!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0