slut körd!

Hej där alla söta!

Sitter hemma igen och har varit vaken i 12 timmar *woho* höll på att somna på tåget hem men en turk satt och spelade musik på sin jävla mobil typ köp ett par hörlurar? Hade stor lust att ta fram min och höjja til högsta men var lite orolig för att folk skulle dampa ur då haha. Han gick iaf till slut av. Men hann inte somna fast det var bara bra är alltid så nervös att tåget ska åka vidare och man vaknar upp låångt ifrån den stationen man skulle av på.
Dagen i övigt har varit kämpig så är slut körd nu, kronglade även lite på jobbet så det drog ut på tiden allting men tillslut var dagen iaf över wie! Så nu är det helg. Ska inte jobba på Måndag för då ska jag på arbetsintervju i Årsta ett jobb som min styvfars sons fru fixat till mig ska se vad det är dom håller på med. Man tjänar iaf väldigt bra.
Sen ska jag jobba Tisdag, Onsdag och kanske Torsdag men vi får se. Min chef ville även han disskutera sommarjobb men vet inte riktigt vad jag ska säga kanske ska jobba någon vecka där men vet inte hm...
Blev iaf SUPER LYCKLIG imorse på tåget när jag läste SE. där var det en artikel om GB glassarna som kommer på Måndag och min absoluta favorit glass genom tiderna kommer tillbaka Cornetto Citron! Så på måndag hoppas jag att vädret är som idag för då ska jag verkligen gå och köpa mig en glass och sätta mig i solen.

Ikväll kommer älskling hit han var påväg hem nu. Vi ska åka och sola sen blir det nog film och massa snask hihi! Bädda ut soffan och ha täcke och massa kuddar super härligt. Sen cola, chips och godis såklart! Imorgon ska han till sin pappa så ska nog passa på att städa mitt snusikga rum då. Senare på kvällen är det inga planer. Får se vad man hittar på. Hoppas iaf att helgen blir roolig hihi. (I nycktert tillstånd ha)

Är så himla shopping sugen nu vet inte varför vet inte nes vad jag vill ha men shoppa vill jag. Men ska vänta med allt klädköpande till slutet av mars då lönen kommer och butikerna har börjat få in mer sommar mode! Vill spara pengarna och inte köpa saker nu som man ändå kommer tröttna på till nästa höst/vår. Men ska kanske spana in en vårkappa/jacka med högkrage eller skinnjacka men lutar mer åt vårkappan. Det är nog dte enda varma jag ska köpa annars letar jag efter ballerinaskor, kjolar, söta koftor, toppar, snygg sommarväska, samt shorts och jeans!

Nu ska jag gå och äta något svälter ihjäl! Hade tänkt duscha men om vi ska sola så väntar jag nog till efteråt.

image204
Efterlängtad glass!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

OMG VAD JAG LÄNGTAT EFTER DEN GLASSEN, JAAAAAA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-03-01 @ 01:21:37
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

HAHA JA JAG VET *ÖVER LYCKA*! XD :D

bästa glassen som någonsin funnits hihi!!! :D:D

2008-03-01 @ 10:41:18
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0