snart är det...

Ja snart är det alla hjärtans dag igen...förra årets alla hjärtans dag var den bästa i hela mitt liv. var med den personen jag älskar mest på hela jorden och vi var på restaurang super mysigt och sen bio och somnade i varandras armar. Denna alla hjärtans dag kommer nog bli den sämre i mitt liv.
Han jag älskar
är inte hemma och jag har inga planer för något annat heller men får nästan panik av att man ska sitta hemma ensam då...kanske man kan skaffa sig en stand in? nej jag skojja bara men de är så himla trist. Det gör ju inte saken bättre att den underbara ringer och säger att han planerat att bjuda ut mig på min favorit restaurang Kho Pangang där dom serverar enbart Thailändsk mat, dessvärre var alla bord bokade så får ta det någon annan gång åh..besviken!
Vissa gillar ju inte alla hjärtans dag tar det inte så seriöst men av någon anledning så gör jag det. Såklart älskar man varandra alla dagar året runt ändå och visst kan man ta igen allt sen. Men bara för det är alla hjärtans dag så känner man sig ännu mer ensam än någonsin..hm.
Nej så denna kärleks dag kommer inte bli så kärleksfull för min del. Ska försöka komma iväg imorgon och dela ut mitt CV dårå och kolla in en klänning jag vill ha från H&M men saker man ser på nätet finns nästan aldrig i affärerna. men hoppas iaf på att den ska finas var super söt!  Annars får jag besälla den på nätet..
Har iaf inte lika ont i halsen längre lite positivt. Är dessutom ensam hemma för tillfället men mammsen kommer hem senare. Ja men det händer inte så mycket mer just nu. Tror aldrig jag har längtat så här mycket förut efter att få resa bort. Och jag saknar Thailand så det gör ont ont i mig. Gör det ju inte bättre av att man läser andras bloggar och det känns som att alla är där nere förutom fattiga minna *suck* livet är orättvist.
En och en halv timme kvar till Top Model 9 som jag ska se ikväll! Kanske muntrar upp en lite får hoppas de blir lika mycket drama det här året som det har varit dom förra säsongerna.

image182
Fin klänning!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Saddie

ja har också kollat på den klänningen, så himla söt!!

2008-02-14 @ 18:11:28
URL: http://saddie.blogg.se
Postat av: minna

Ja verkliken synd att den inte fans i butik, får leta mer. Går inte att beställa enbart den måste beställa för mins 190 kr -.-

2008-02-14 @ 20:41:02
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0