Tack.

Tack så mycket hämtade ut mina skor idag och hoppades på att iaf ett par var klara men ALLA var det hurra! Så nu har jag dom hemma igen..phuw. Var även förbi solariumet och solade hihi så nu är man lite brunare. Har varit rån igen i centrum nu var det guldsmeden hm..men var inga poliser där nu hände tydligen imorse vilka idioter som finns där ute asså.
Nu är älskling påväg hem, han skulle få skjuts hela vägen så lär ju vara hemma om en timme ungefär. Han var tydligen taggad på att dra ut så får väl se om vi följer med då. Själv är jag väl lagom taggad känner mig så konstigt seg men om man kommer i fest outfiten och drar iväg så kommer det väl.
Ja mer än så har inte hänt idag, sov iaf fram till 13.00,..skulle ha gått upp 10.30 men men skönt att sova haha! satt uppe till 03.00 och såg på Just my luck med lindsay lohan den var sjukt bra skrattade typ hela tiden!

Nej men nu ska jag nog hoppa i duschen och fixa till mig lite!

Ha en bra kväll allehoppa.

Love minna

P.S
Gör det här testet det stämde iaf ganska bra på mig haha!

http://www.voolife.com/games/party/

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0