Take me away!

Sitter hemma vid datorn igen kom hem runt 15.00 ungefär. Dagen har varit som vanligt haha låter skit trist men äch man tjänar ju pengar. Fick skriva på löne kontrakt idag ska även få mina pengar snart! Dom har höjt lönerna nu från 90 kr/h till 100kr/h hihi det var ju super bra. Men ska inte jobba imorgon för på dagen ska jag och malin åka iväg till Solna för klädvisning. Ska möta henne på tåget. Vet inte riktigt vad det är för något fotning eller enbart kläder eller aa men vi får väl ta det som det blir! Hoppas det är skojj iaf. Jobbig tanke är väl att man mister 800 kr för att vara borta från jobbet en dag (hej mitt namn är minna jag jag är arbetsnarkoman, tid är pengar!) haha så sjuk nej men ändå skönt att slippa en dag och göra nått annat med min älsklings malin!
Sen på Fredag är det jobba jobba igen.

Tvättade mitt löshår idag btw vet inte riktigt hur man ska skönta det där men tog iaf ett milt shampoo och tvättade försiktigt. Så ska ha i det imorgon, inte använt det sen i Lördags haha vill ju inte ha det på jobbet har ändå uppsatt hela dagarna. Har även pluggat nu ikväll skrev klart en uppsatts den blev 6 sidor lång. Får hoppas det blir bra!
Mer händer inte just nu, har inga direkt planer inför helgen heller känns faktiskt skönt ska nog bara slappa.
Jo just det måste ringa till det där jobbet och ansöka om tid för att skriva några papper får se ska väl iaf pröva någon vecka om man inte trivs får jag väl hoppa av om jag nu får jobbet. Ska även ansöka om jobbet i växeln på Aftonbladet man tjänar 130 kr i timmen woho hah bara för att sitta och vara trevlig? det är min grejj!

Nu får ni lyssna på den här låten från Freaky Friday- Take me Away! Den kör jag stenhårt på jobbet (ipoden går varm ha) man blir taggad av den tycker jag! I DON´T WANNA GROW UP, I WANNA GET OUT! TAKE ME AWAY!


Love minna

Kommentarer
Postat av: SML

Minna, ta det lite lugnt. Du har skyndat dig själv för fort! Börja därför inte anse dig som vuxen redan. Jag känner till vem du var för bara för 2-3 år sedan, en radikal förändring. Vakna till liv och sluta skynda, man behöver inte råsminka sig och framhäva sin kropp ständigt för att bli accepterad! Då blir det bara löjligt i stället...

2008-02-27 @ 21:17:51
Postat av: minna

råsminka sig? framhäva sin kropp va? jag råsminkar mig inte om så bara för krogen för annars syns inte sminket i mörkret. Framhäver min kropp gör jag även då på krogen annars har jag jeans och tröjjor, säg vem du är istället för att skriva SML.
Och du jag är mer i livet än någonsin så vakna behöver jag inte göra nå mer vill sova istället.

2008-02-27 @ 21:39:53
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: SML

Jag har heller inte sagt att du råsmikar dig eller framhäver din kropp jämt. Man får dock väldigt mycket känslan av det gärna är något du spelar på och framhäver... Kul hur du tolkar mitt uttryck "vakna till liv".

2008-02-27 @ 21:50:42
Postat av: Agnes

*stirrar på kommentarerna över* hum O.o

iaf. filmkväll hemma hos mig på fredag om du inte har något för dig, jag åker buss 843 från Gryt (går via ribbylund) ca 17:40 :) om du inte har något att göra alltså xD

2008-02-28 @ 02:17:35
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Svar SML: men sluta vara anonym det är bara löjligt, om du känner mig så säg vem du är istället. Jag gillar att klä upp mig när jag ska ut så är jag.
Det är väl mitt val?
Jag fattade vad du menade med "vakna till liv´" kommentaren men är ju så patetiska så gör ett skämt av det här.

Agnes: Jag stirrar med dig!

Okej aha va mysigt vilken film står på schemat :D?
får se nicklas kommer väl hem där på kvällen och jag jobbar på dagen men vi får väl se alltid mysigt med filmkväll ^^

2008-02-28 @ 11:54:54
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: amanda

har inte bestämt film än ^^ vi får slåss ^^
men det blir freddy, zandra, kanske olivia, sebbe och ämilia och du o jag i så fall :) nicklas är såklart välkommen om han vill :) så vi blir en del :) men det är FF ^^

2008-02-28 @ 14:07:19
URL: http://pandabelize.blogg.se
Postat av: minna

Okej okej! skönt med FF, ja men vi får se då :D hör av mig om vi/jag kommer! ^^

2008-02-28 @ 16:02:46
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Agnes

hahaha, oj, ser att jag var inloggad på Amandas blogg :) det var jag som skrev iaf, men du verkar ha fattat det XD

gör så ^_^

2008-02-28 @ 18:54:12
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0