tillbaka i vardagen!

Ja då var man tillbaka i vardagen och jag klagar faktiskt inte. Det känns skönt att få komma iväg och göra något nyttigt istället för att bara ligga hemma och vara rastlös. Visst är det kämpigt men det är det värt. Har tjänat ca 800 kr idag hi sug på den! Och mer blir det har inte fått betalt för mina dom två dagarna jag jobbade i December (som jag måste påminna min chef *notera*) Samt jag ska upp igen 04:15 imorgon och tjäna ännu mer stålar.
Måste bara berätta om min natt för den var sjukt jobbig. Jag gick och la mig någolunda i tid somnade 11 (duktigt för att ha somnat runt 03.00 i en vecka) men det höll inte så länge vaknade till efter ett tag och kollade på klockan 00.52 skönt tänkte jag många timmar kvar att sova. Haha men det blev lite problem jag kunde INTE somna under några omständigheter. Helt omöjligt!! Så jag låg där  och helt plötsligt ringde väckarklockan haha hade legat vaken i 3 timmar! så jag har typ sovit 2 timmar i natt max jippie* så bra är det att vända på dygnet.
Dagen på jobbet var som vanligt förutom att dom har ändrat starttiden från 06.30 till 06.00 bara för att vara roliga. Men jag kan inte ta mig dit i tid tar redan den första morgonbussen. Men det var tydligen okej iaf!
Efter jobbet åkte jag till Haninge C och mötte mamma och min styvfar. Fixade ett sparkonto till mig hihi så nu är det "bara" att börja spara....hm det är jag ju så bra på? nej men ska verkligen försöka.
Fick veta idag att älskling kommer mucka den 16 Maj jippie* lite mer än 2 veckor efter min student. Kommer få ha han hemma mycket tidigare än jag hade räknat med. Så har börjat planera för Greklandsresan har snackat om att vara borta 2  veckor för att fira att jag gått ut skolan och att älskling har muckat. Behöver nog en ordentlig paus innan det är dax att komma hem och ta tag i livet!

Nu sitter jag vid datorn igen men har inte så mkt ångest över det ( har ju varit duktig idag) men borde iaf plugga....både på vårat projekt, en uppsatts och för att inte glömma teorin för körkortet. Vill ha körkort nu!
Tänk va skönt att glida iväg med bilen på morgonen istället för att masa sig iväg i kylan till den försenade bussen.
Ska ringa i veckan och boka plats till ett teoriprov sen är det bara att hård plugga men det är det värt!

Ska strax springa och duscha sen blir det middag och TV kväll mamma ska duka upp med chips och dipp mums! Sen ska jag hoppa i säng.

(missar Sandras tjejkväll med min nya favorit film I´m Legend grymt besviken! Älskar Will Smith, men man kan inte få allt måste ju i säng så man orkar upp imorgon, synd att jag ska bo så lång bort)

               image189


Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0