Typiskt mig.

Hej.

Dagen har varit hur ska man säga, underhållande men samtidigt skit jobbig. Gick upp 04.30 realtivt lätt fick sova hela natten igenom och det var skönt, behöver varenda minut. Gjorde mig iordning och traskade iväg i mörkret, fy tusan säger jag bara man blir så deprimerad av det ruggiga och kalla vädret att man kastar sig på ett flyg som går vart som helst bara det är varmt och soligt där! Tog mig iaf till jobbet och satte igång. Det är så konstigt för man är ganska pigg när man går upp men runt 7-8 så slår tröttheten till ordentligt och man står och gäspar oavbrutet. Men denna morgon lyckades jag även klanta mig ordentligt haha. När jag stod i första sorteringen och skulle hämta mig en ny låda från en av dom höga staplarna (lika höga som mig) så lyckades jag på något vis få en av dom att välta. Och den i sin tur välte en annan som i sin tur föll på sorteringshyllan som flög iväg (har hjul) haha så jag stod där helt stilla och höll i min låda ett riktigt frågetecken fattade inte vad som hände. Och alla apploderade och skrek grattis så PINSAMT! Typiskt mig trött och vimsig. Det var bara att börja städa upp kaoset jag ställt till med. Aja alla får sig ett gott skratt när den klantiga blondinen är i farten. Lyckades med lite annat klantigt oxå men det orkar jag inte skriva om.
Var en riktigt kämpig dag iaf var verkligen tvugen att upprepa högt för mig själv att jag får PENGAR för mödan!

Är iaf hemma nu och har varit det ett tag. Har inte hänt så mkt är ju som sagt helt slut träningvärk har jag med. Ikväll blir det Top Modell klockan 21.00 börjat följa det i år igen haha! men är ganska kul och se brudarnas intriger.
Ska sedan i säng så man är pigg imorgon. Min intervju är ju som sagt imorgon, ehe! nervöös. 14.30 ska jag möta min förhoppningsvis blivande chef i affären sen får vi se hur allt går.
Efter intervjun ska jag in till stan med Sandra och shoppa lite nytt. Har inte så mycket pengar men kommer ju få lite påfyllnad i slutet av månaden så kan slösa en del iaf! Ska kolla efter lite nya krog outfits samt smycken och allt möjligt. Ska även börja spana in vår och sommarkläder hihi mysigt!
Sedan ska jag hem och sova ska jobba Fredag igen. Får se om det blir utgång sen där på kvällen beror ju på om dom hör av sig och hur trött man är. Men man lever ju bara EN gång!

Nu ska jag söka lite fakta till min uppsats sen blir det middag och Top Model!

image191

nervös? JA! (håll tummarna)

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0