upptagen.

Ja då var helgen över igen, har inte hunnit skriva något har haft fullt upp!
Men här kommer en liten tillbaka blick på vad som har hänt.

Fredag.

Efter en mysig dag med älskling då vi shoppade och solade solarium så blev det utgång med mina favorit party pinglor Malin och Sandra. Ingen har så kul som oss! Skulle dra till The Vibe men gick förbi Kitten Klub för att se om han jag känner där jobbade och det gjorde han! Så kom in gratis där och det är mycket bättre än The Vibe. Det sker alltid något när vi är tsm. Och den här gången skulle jag och Malin vara nycktra (fattiga) men efter 30 min på krogen blev vi uppraggade av en massa BÖSARE. Alltså marinsoldater från lumpen haha! Dom var flera stycken och bjöd på dricka och det blev iskrig och massa skratt och dans. Hade iaf SKIT KUL! vid 02.30 drog vi tillslut hem. Älskling kom och plockade upp oss alltid så söt!


Lördag.

Sov läänge i Lördags och gick sedan upp med älskling, vi åkte sedan till Farsta C för att han skulle byta en sak men den affären fanns inte där så vi åkte till Skärholmen igen och fixade det där istället. Vi passade på att äta brunsh i Farsta CBK gillar MAX mer men det fanns inte där och har tröttnat på donken så det fick bli BK den här gången. Alltid gott med fett dagen efter haha! i Skärholmen köpte jag även ett nytt linne, samt BH och trosor, älskling betalade (bortskämd).  Sen på kvällen åkte vi till hans syrra och svåger och spelade Wii haha så himla roligt spel och jag KROSSADE alla i Bowling! haha fast jag sög på tennis och alla andra konstiga spel! menmen....Var kvar där till runt halv tolv sen åkte vi till mig och sov.

image163

                                                            Äger på det här!



Söndag.

Idag gick jag upp 09.00 och duschade och fixade mig iordning. Gjorde sedan frukost på sängen åt älskling och väckte honom runt 11. Han måste ju oxå få bli lite bortskämd!  Han skjutsade mig sedan till Huddinge C där jag mötte malin,sandra och agnes, vi åkte hem till agnes och fotade lite "modellbilder" Agnes är så duktig på att fota man blir riktigt imponerad! Blev iaf en hel del fina bilder. Vi körde däremot på tema barnförbjudet så kommer inte lägga upp så många här. Efter fotograferingen åkte jag och älskling och beställde hem mat från grekrestaurangen som finns där. Så himla god mat SVULLADE massor haha! Vi var sedan hemma hos han resten av kvällen och såg på film m.m!
Nu har han dragit till lumpen igen efter att jag har fått ha han hemma i 1 månad :'( I will miss you. Men han kommer hem Fredag igen hoppas jag.

Som ni kanske redan vet så slipper jag ju gå upp imorgon. Har ingen skola på 5 veckor så ska njuuta som satan. Har planerat att städa rummet imorgon sen får jag se hoppas någon kanske vill hitta på något skojj!

Det var den helgen det hoppas ni haft lika kul som jag har haft hihi!



Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0