vårkännslor!

Ja nu ska jag snart gå eller snart och snart 40 min men är iaf klar! Jag och Malin ska åka till Solna och prova kläder för klädvisning eller liknande det är hennes mosters ex man som bjudit dit oss. Eller han frågade malin och söta malin ville ha med mig. Är väldigt vackert väder ute så skönt men lite kalt verkar det som men ska iaf inte ha på mig vinterjackan! Har fotat en outfit bild så den kommer här nere. Ikväll ska jag över till grannen som fyller år mins inte hur mycket men ska iaf dit och säga grattis. Sen blir det nog bara att slappa och jobba på Fredag igen. Var så skönt att få sova imorse man blir en helt annan människa sen på dagen. Pigg och glad hihi får lust att skrika ett vår skrik! Som Ronja rövardotter.

Ska börja göra mig klar för att gå strax dårå möter malin inne på centralen.

Ha en bra dag!

image203

Sjalen- H&M.
Väskan- Fynd i garderoben!
Tröjja- snott av mamma.
Nagelack-H&M (Monless night)
Jeans- CUBUS.
Örhängen- Fynd i Lanzarote!
Solglasögon- H&M

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0