14.30.

Nu är klockan 14.30 och jag sitter i skolan, har slutat för idag men ska vänta på Natta som slutar om en timme så ska vi ta sällskap till gymmet. Ska bli så skönt att träna man blir trött i kroppen men pigg i skallen känns verkligen att kroppen mår bra av att röra på sig. Efter gymmet måste jag hem och plugga. Orkade ju inte igår så nu är jag efter....suck*
Måste verkligen komma igång med vårt projektarbete, jag vet vi är skit sega ska egentligen ha det halvfärdigt vid det här laget men hm.
Vill in till stan och köpa mitt löshår nu, men måste vänta tills jag fått in pengarna på kontot. Har efter mycket om och men bestämt mig för att sätta i löshår haha! Ska bli kul och se hur det blir har alltid gillat långt hår så.

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0