Blogg.

Kom hem för en stund sedan. Dagen har varit lång men ändå gått relativt snabbt. Såg på film 2 timmar av lektions tid så det var skönt låg mest och sov. Sedan hade vi prov på eftermiddagen kändes ganska så okej men vi får se.
Är på dåligt humör eller PMS kallas det väl haha. Har typ inte det så ofta men nu har jag det usch så trött på allt och alla. När jag har PMS bryr jag mig knappt om vad jag säger vill bara få tyst på folk kan slänga på luren i örat på någon om jag snackar i tele. Men jag är ändå relativt lugn mot hur vissa kan bli. Aja kvällen kommer bli lugn som sagt är irriterad och trött. Lär väl bli så att jag sätter mig och glor några avsnitt av SATC! för att lugna nerverna...

Imorgon slipper vi åtminstone samhället så det ska bli skönt med lite sovmorgon!

Orkar inte skriva mer just nu...är inte på humör. Skriver imorgon.

image51

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0