bloggar.

Ja nu är jag här och bloggar igen. Det är helt galet hur populärt det har blivit att blogga. Nästan alla har blogg och skriver dagligen sina tankar och händelser. Verkar som det har blivit ett nytt sätt att skriva dagbok fast inte lika privat dårå. Men det är faktiskt kul att sitta och läsa en helt okänd människas blogg. Vad den personen har gjort idag och vad som ska ske i dess liv. Man lär sig att ens liv inte är så mycket mer speciellt än någon annans. Det kan ju verka konstigt varför man överhuvudtaget läser en okänd människas blogg? Varför bry sig vad som sker i dens liv man känner den ju ändå inte? Men ändå så gör man det och tycker det är kul...hm.
Disskuterade även med min goda vän Agnes igår om hur mycket tid man spenderar framför datorn. Jag undrar hur många dygn eller snarare veckor/månader man har spenderat samanlagt framför datorn i sitt liv? Det märks speciellt vad man hinner med att göra dom dagarna som man inte är vid datorn. Den tar all ens tid men samtidigt så vill man sitta här och skriva istället för att göra alla dom där nödvändiga och viktiga sakerna.

Jaja nu måste jag sluta babbla massa strunt.
Är hemma iaf har varit det ett tag. Fick gå tidigare från engelskan och det var super skönt!
Ikväll kommer älskling hit men han skulle ta en tupplur först efter jobbet, stackaren är helt slut. Men imorgon skulle han iaf få börja 12.00 skönt för honom. Jag börjar 08.40...suck! Vet inte hur jag ska kunna ta mig upp?
Mitt uppdrag är att laga kvällens middag. Ska göra min köttfärssås den brukar bli lyckad haha...
Får väl se antar att det blir chill vid TV:en sen resten av kvällen.



Mitt nya löshår, älskar det!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0