bra smärta!

Är äntligen hemma, heeelt slut har nog aldrig varit så död i kroppen. Skakar och orkar knappt lyfta armarna. På hemvägen trodde jag att jag skulle falla ihop för jag var så slut. Har ätit middag och nu börjar kroppen återhämta sig. Varför jag mår såhär är självklart pga att jag och Natta körde STENHÅRT på gymmet! 30 min kondis sen 1 timmes body pump pass. Om du inte vet vad man gör under ett Body pump pass så är det ett pass där man tränar alla kroppens muskelgrupper alltså styrketräning. Instruktören var ganska bra hon körde på ordentligt lite för snabbt tempo ibland och hon kändes lite hysterisk men pushade på en bra så man tog i ända från tårna och jag tog nog i förbi dom haha! Shit var så himla död efteråt men det är bra smärta det här. Som sagt det är alltid körigt i början men har gett mig tusan på att om några veckor ska jag kunna köra samma pass som nu eller hårdare utan att bli lika trött.
Kanske blir träning igen på Torsdag är verkligen viktigt att hålla igång.

Så ja jag är ordentligt sliten nu och ska försöka sätta mig och göra Svenskan som redan är försenad och som jag inte har någon ork till att göra *suck*
Imorgon bitti kommer älskling hit och går och lägger sig haha...jo han jobbar natt så vi kommer gå om varandra jag går upp han går och lägger sig. Men jag slutar vid lunch så ska hem och störa hans skönhetssömn moaha!
På kvällen ska jag ta sällskap med Sandra till stallet har inte varit dit på hundra år nu. Ska bli kul att träffa folket där ibland saknar man den tiden då man hade ork och tid att dra dit.

Men nu ska jag ta mina sista krafter och göra Svenska uppsatsen!



Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0