Då var det slut...

Ja då var det slut på det sista jullovet i mitt liv vad jag vet om iaf! I vår är det studenten sen börjar vuxenlivet (skrämmande) men sant. Ska bli skönt att slippa allt plugg då. Med tanke på plugg så borde jag verkligen sätta mig och göra saker som jag ligger efter i men har 0 energi och lust att göra det.

Dagen iaf började med att malin ringde vid 10.00 och väckte mig, skulle ju in till stan, men kände att jag inte orkade och skulle vara duktig och stanna hemma för att städa och plugg. ( för en gångs skull)
Men det gick inge vidare självklart somnade jag om och nästa gång jag vaknade var klockan halv TRE! tre som halv TRE på eftermiddagen. fuck fuck fuck**
Det var den dagen det, skönt att sova men får ju ångest av hur lat jag äär hela tiden!
Aja har städat lite nu ska damma och dammsuga oxå, BLÄ! och imorgon är det vardag börjar 09.45 slutar 16.00.
Längtar efter att slippa vara styrd av alla lärare och föräldrar, ha en egen lägenhet där jag bestämmer och ett jobb som inte följer med en hem varje kväll och tar upp hela ens fridit som skolan.

Har iaf haft ett bra sista jullov känner mig lite utvilad och det bästa är ju att man fyllt 18!!
Det har blivit ett nytt år med nya möjligheter och det känns så jäv*a bra.
2008 ska bli ett bra år hoppas jag. Inte som 2007 det lägger jag bakom mig nu med alla dess upp och ner gångar.

Dax att återgå till städandet och fixandet.

image10

En ordentlig väckarklocka skulle verkligen behövas!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0