frågetecken.

Nu är jag här igen, sitter hemma vid datorn och slöar. Denna morgon har varit riktigt snopen! Började med att jag åter igen vaknade med huvudvärk och var tvungen att gå upp och ta en Alvedon. Gick sedan tillbaka till sängen och sov fram till 10.00 någonting. Beslutade mig för att dra till skolan efter lunch istället för att vara säker på att huvudvärken var borta. Fick sms av Agnes har nu beslutat när vi ska dra in på krogen imorgon *jippie* längtar! Alltid så kul när alla brudarna är samlade. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig är så trött på alla mina kläder, så lär väl få vända ut och ingarderoben som vanligt! Har ingen krök kvar heller och inga pengar och älskling är sjuk så han kan inte dra till systembolaget. Hurra för att vara 18 visst men va tusan skulle ju vara skönt om man kunde få köpa ut sin sprit själv när man ändå får dricka nu? Aja det löser sig.

Efter jag käkat frukost och skulle gå till bussen fick jag sms av sara som berättar att vi slutat! Så nu sitter jag här hemma och tar det lugnt. Tror inte det sker så mycket idag. Vill iofs gå och klippa mig men har inte bokat tid än. BTW så har jag skit ont i armmusklerna? är nog efter gymmet men tycker att träningsverken ska försvinna nu...skulle ju dragit och gymmat men det är en omöjlighet men den här smärtan!
Senare ikväll ska mamma ta hit massa vänninor dom ska tydligen kolla på underkläder någon vän till mamma som säljer sånt. Så ska väl spana in lite då, behöver massa nya Bh:ar och trosor är så trött på allt jag har!

 här var ett fint BH: set från victoria secret!

Vill även ha nya bikinis inför sommaren älskar små söta bikinisar, får inte nog!



Är lite sugen på en gul, men den rutiga var super söt så även den rosa längst åt höger.

http://www2.victoriassecret.com

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agn

Jag kommer bara ha jeans o en t-shirt på mig i morrn, det är en rockklubb ;)
crazynights.nu förresten om du vill in o kika ^^,
jag har inte heller något förkrök, men det får väl gå iaf ^^

älskar den rutiga bikinin, hur söt som helst !! även den rosa är ju underbar :'D

2008-01-24 @ 15:12:31
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

okej okej, jo de visste jag att det var:P men får väl se man kanske kan ha klänning även om det är rockklubb? om den är lite rockig haha.
okej ne vi får väl klara oss ändå om inte nicklas blir bättre då kan jag skicka iväg han på ärende.

Ja visst va dom söta :D man blir riktig sugen på att köpa men måste ju spara pengar nu!

2008-01-24 @ 15:38:02
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Agn

Klart man kan ha klänning ^__^ jag sitter o dreglar över klänningar från Urban Outfitters, vill ha ! :o

2008-01-24 @ 16:02:32
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

ja dom har väldigt fina kläder där :D haha man plågar bara sig själv genom att gå in och titta! men man kan ju inte låta bli ^^

2008-01-24 @ 17:22:19
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0