Fredag.

Hej där!

Idag har varit en riktigt trevlig dag. Länge sedan jag umgicks så mycket med min mamma, lätt att man glömmer bort att uppskatta dom som står en närmast. Dom finns ju där för en hela tiden så det blir lätt att man bara irriterar sig på dom. I vilket fall så började dagen klockan 07.00 tog tåget in till stan och var på mitt läkar besök. Hade en väldig trevlig kvinnlig läkare, hon var duktig och pratade mycket med mig. Så nu känns det bättre.
Efter läkarbesöket åkte vi bort till min lägenhetST:Eriksplan och plockade upp lite post. Längtar tills jag kan flytta hemifrån och bo där. Var där en liten stund för att sedan dra in till stan och fika. Fick tag på en fönsterplats som va så mysig och med vy över hela plattan. Så skönt att sitta inne och kolla ner på allt folk och slippa vara en av dom som rusar runt där. Efter en mycket trevlig och god fika med massa prat gick vi bort för att hitta ett par jeans till mamma och det gjorde vi, riktigt snygga skulle lätt kunna ha dom själv. På Rean va dom ochså och det är ju alltid ett +.
Jag skulle sedan iväg och spana in rean på Gina Trico så vi beslutade att gå åt olika håll och mötas upp. Haha men jag blev borta för länge så mamma virrar bort sig och har inte hunnit lägga in mitt nya nummer. Så mitt uppe i mitt hysteriskt provandet av kläder ringer min mobil och det är min styvfar som ryter att jag måste ringa upp mamma. ops!
Till slut så finner vi varandra igen iaf. Inne på Gina hittade jag inga kläder men lite smycken som va på rea endast 15 kr riktiga kap!
Vi beslutar oss sedan för att dra till Globen där min styvfar jobbar så vi får skjuts hem. Där vandrade vi också runt ett tag och jag köpte ännu fler smycken, (beroende) Jocke ringde och frågade om vi skulle sticka in och käka något men jag pallade inte vara kvar nått mer i stan så följde med hem i bilen. Alltid skönt med skjuts!

Nu sitter jag hemma och är helt slut, njuter av att helgen precis har börjat! Ikväll händer däremot inte mycket. Orkar inte dra ut så ska vänta på att älskling kommer hit om någon timme så ska vi nog mysa med lite filmer! skönt att få hem han igen.

Imorgon blir det antagligen utgång men vi får se man kan ju inte sitta hemma på arslet hela helgen, PARTY!

P.S Missa INTE Let´s Dance ikväll klockan 20.00 4:an, Danny är med och det måste man ju se!



1.Dagens mumsiga fika!  2. Denna herre är med i Let´s Dance ikväll! hot.

Ha en underbar helg sötnos! love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0