Fri eftermiddag.

Tack tack tack. Får åka hem nu klockan 13.00  hade ändå en håltimme efter lunch så våran sista lektion får vi slippa. Ibland kan ju lärare iaf vara snälla.
Ska hem och krypa ner i sängen tror jag. Det är rusk väder ute regnar och mulet. Riktigt ruggigt. Då är det alltid mysigt att sova. Eller så sätter jag mig och tittar på några Sexandthecity avsnitt. Såg inget igår så nu måste jag se vidare! Sandra mfl. ska till 360 ikväll låter kul är ju ändå lill lördag. Men är helt slut i kroppen somnade 02.00 igår kväll och gick upp 06.30. Får väl se har jag lust så kanske jag hänger på dom haha Sandra sa att dom har en mekanisk tjur låter ju intressant ;)!

Önskar att det var lov igen var så härligt. Hade ingen koll på tid eller vilken dag det var. Sov till 2 och somnade mitt i natten. Festade och hade skit kul!! önskar man kunde spola tillbaka tiden.
7 veckor kvar till Sportlovet, var ju uppe och åkte skidor före jul så får väl se vad man ska planera in då! Eller om jag blir hemma och bara slappar...hm ja vi får väl se!

Förövrigt så har jag världens shopping abstinens. Har inte varit ute och shoppat sen förra veckan. Låter kanske inte så länge men för mig är det det! Älskar att shoppa, älskar att ha nya saker på mig och att gå runt och prova massa underbara kläder. NYTT NYTT NYTT! men måste spara, hur länge det nu kommer hålla.

Nej nu ska vi springa till bussen!

image17

love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0