funderingar.

Kom nyss hem från skolan var ändå en ganska så slapp dag inte särsligt mycket att göra. Men snart kör det igång så får passa på att njuta sålänge det är lugnt.
Sitter och spanar runt efter kläder att beställa. Är alltid kul att få hem kläder men inte lika kul när dom inte passar. De är det som är jobbigt med att beställa hem man har inte provat plagget innan så man vet ju inte riktigt hur de kommer sitta men spännande är de. Är ju bara att skicka till baka om de är något fel.

Har även fått pengar för att gå till frissan av mamma. 1000kr, så ska väl dit men har ångest över vad jag vill göra. Vill ha förändring men de är inte kul när de blir fel. Tankarna far runt, klippa kortare? hm ska iaf blondera det vet jag vill bli ljusare. Får väl snacka med min frissa hon är väldigt duktig klippt mig där lääänge. Kostar ju en hel del där men de är det värt. Hon vet hur jag brukar villja ha de och kan säkert komma med någon rolig idé.

Nej nu ska jag sätta mig och plugga sen hoppas jag det är middag snart är super hungrig!! Skol lunchen är ju inte mycket att hurra över *usch*.
Senare blir det väl att sätta sig framför Sex and the city igen. WIIE! Alltid mysigt att kura upp i soffan med filt och något gott att äta, sen kan man titta hur länge som helst. underbart!



Har funderat på dessa, den första fast i rött istället för rosa.
Sen den andra är ju bara så söt så den åker nog ner i kundvagnen!

http://nelly.com/
http://www.ellos.se/

love minna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0