GLASSIGT!

Lite om Lördagskvällen!

Lördagskvällen spenderade jag med två av mina närmsta väninnor Malin & Sandra. Kom till malin runt 19.00, fick skjuts dit av älskling. Där förkrökade vi lite och gjorde oss iorning. Tog 22 tåget från Huddinge C där mötte vi även Sandra. Vid halv elva anlände vi till The Vibe där hade vi grymt kul dansade och drack drinkar. Smakade någon super god drink med nått i som jag inte minns det är tamigtusan när man hittar något man verkligen gillar då minns man inte namnet på den. Gott vare iaf. Haha hade grymt kul vid porrstången eller hur brudar ;) you know what I mean....

Vid 01.00 blev vi upp raggade av några rikemans killar som ville ha med oss till Café Opera,
visst hänka vi på de, började ändå tröttna på musiken där inne.
Var underbart inne på Café Opera man kände sig som 16 igen då vi blev in släppta mot 23 års gränsen hih.
Där inne drack vi massa bubbel och rosé vin MUMS säger jag. Allt helt GRATIS det här kan man leva med ;) GLASSIGT!
Dansade långt in på natten tills benen inte bar någon av oss längre då bar det av till donken!
Fyllekäk ISTHESHIT!
vid 04.00 kom älskling och plockade upp oss skönt och komma hem till en varm säng. Även fast kvällen var PERFEKT!



 
2 första bilderna: Café Opera.
3 bild från vänster: The Vibe.
Längst åt höger: Min favorit drink P2.

                        

Lite bilder från kvällen, tack brudar!






Inte mycket har hänt idag Söndag, älskling åkte tillbaka till Lumpen åter igen 6 månader kvar :'(! miss you...
Har känt mig lite sisådär efter gårdagskvällen.
Aja har kollat på Victoria secret fashion show. LOVE! dom är ju bara så gryma och underkläderna *grr* skulle inte säga nej att sätta på mig dom!
Nej dax att hoppa in i duschen och fräsha upp sig...imorgon blir det att dra in till stan!

image8


love minna

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är till och med 23års gräns på Café Opera ;D

2008-01-06 @ 23:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0