Go wild!

Gårdagskvällen var super trevlig, spenderade hela kvällen hemma hos min kära vän Agnes! Där var även malin, sandra och natta. Prov körde Agnes nya bil haha shit vilken motor! Den har ingen radio så dunkade musik på mobilen haha! Men kvällen var riktigt mysig spelades monopol och jag förlorade STORT, kanske är sant det där med otur i spel tur i kärlek eller? Kollade även på massor med bilder från 1:an ha shit så man såg ut!
Tack för en underbar kväll girls LOVE!

Dagen har jag spenderat hos malin vaknade och käkade frukost. Under frukosten kom vi in på samtalsämnet att ha eller inte ha BH? haha och malins föräldrar är ju bara så himla sköna! haha som Tompa jämnförde bröstvårtor med MUMSMUMS HAHA! så klockren.
Efter frukosten så gjorde jag mig iordning sen så drog jag hem. Har fått hem kläderna jag beställt också wie så  fina älskar allt så inget åker tillbaka. Snart kommer älskling hit men senare ska jag in på krogen med Malin,Sandra och Pernilla. Kanske några mer kommer med också, GO WILD!



1.Malins föräldrar så söta!
 2.Vi på Café Opera!


Aja ha en riktigt skön Lördag. Love minna.

Kommentarer
Postat av: Agn

Det var mys igår

2008-01-26 @ 18:04:23
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0