God morgon!

God morgon på er! Sitter hemma på älsklings dator och klockan är 07.09. Vid det här laget skulle jag egentligen varit på väg till bussen. Men Malin ringde mig för ett tag sedan och sa att söta Sandra skjutsar ut oss. WIE! så ska ta en senare buss och ska även passa på att köpa frukost på pressbyrån haha.
Dagen kommer vara körig har många lektioner samt ett prov som ska genomlidas. Men jag hoppas på att dagen ändå kommer gå relativt snabbt.
Torsdag är det dax att sätta igång 2008 med det första gympasset. Har blivit lite uppskjutet det där över nyår och skolstart, men nu är det dax att ta tag i det!
Om några veckor är ska jag även sätta igång att sola solarium igen så man hinner få lite bränna innan sommaren börjar och till Studenten!

Aja hoppas ni får en trevlig Tisdag!

image50

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0