han gör mig glad!

Sitter här och klockan är halv tolv. Borde egentligen gå och lägga mig ska upp tidigt för att åka till läkaren imorgon!
Kvällen har varit lugnt, jag och älskling gjorde middag. Våran kycklinggryta som är super god! haha vad gör du medans Kelda gör jobbet? Så vårt motto!
Sen såg vi på en super söt film på 3:an som hette Allt en tjej vill ha, den var riktigt bra! Nu har han stuckit hem ska upp 06.00 och även om jag ska upp tidigt så har jag ingen lust att gå upp mitt i natten.

Till han som gör mig glad!

I love you so deeply,
I love you so much,
I love the sound of your voice
And the way that we touch.
I love your warm smile
And your kind, thoughtful way,
The joy that you bring
To my life every day.
I love you today
As I have from the start,
And I´ll love you forever
With all of my heart

Sov så gott!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0