helg!

Äntligen helg igen! Dagarna bara flyger iväg...tyvärr gör även helgerna det men man måste passa på att njuta sålänge dom varar.
Igår var väldigt trevligt var hos pappa och såg på Let´s Dance. Tack och lov åkte Uffe Larsson ut. Var pinsamt att se honom dansa och hur smal han blivit. Tyckte TV 4:a kunde ha valt någon annan folkkär person och skickat ut på dans golvet som man ändå hade tyckt varit rolig att se även om han/hon inte kunnat dansa. Som förra året då dom hade Lasse Brandeby haha han kunde ju inte dansa men var så kul att se han fåna runt.

Idag har jag och älskling sett klart dom sista avsnitten av SATC! Grinade när det tog slut älskar verkligen den serien! Ska låna ut boxen till Malin som också vill se alla säsonger, även Agnes ville låna, men sen ska jag se alla igen! Kan inte få nog.
Ikväll blir det nog utgång, har planerat att dra till Vanilla Club har hört att det ska vara bra men vi får se.
Dom har ju varnat för storm men tydligen ska det lugna ner sig ikväll förhoppningsvis. Det är obehagligt när det blåser för mycket.
Igår var jag och Malin i stan och shoppade, Malin hittade sin fina krog väska som hon spanat in. Jag som inte skulle handla något hittade en party topp samt en snygg klänning. Var tvungen att köpa båda. Köpte även en del skönhetsprodukter på Kicks för presentkortet jag fick av pappa i julas. Nya Lös ögonfransar som är super inne just nu samt ett snyggt mörkrött nagellack och lite annat nödvändigt.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen ska bli skönt, ha en rolig Lördag!



Love minna


Kommentarer
Postat av: Saddie

Nu har jag hittat till din blogg!! =) Tack för igår förresten

2008-01-20 @ 20:02:05
URL: http://saddie.blogg.se
Postat av: minna

hihi okej gumman va bra :D Tack själv!

2008-01-20 @ 21:56:56
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0