I just love it!

Har just beställt en del kläder på nätet! Tror det kommer bli riktigt bra. Beställde två tröjor, en pikeé tröja och ett par shorts. Allt från WWW.ELLOS.SE
Men vi får se om det inte duger så åker det tillbaka igen!
Ska strax hoppa i duschen och sen måla om naglarna igen, tröttnar snabbt på nagellack! Hade planerat att plugga ikväll men tror inte det blir av. Har ingen ork eller lust. Kommer nog hoppa i säng tidigt så man kommer iväg till skolan imorgon. Ska även orka med ett Body Pump pass klockan 18.00 med Natta! Hon är så duktig tränar regelbundet hela tiden. Så hon puschar en verkligen, det är då träningen tar som bäst.

Här nere kommer lite bilder på det jag beställt samt en massa saker jag vill beställa!



Beställde tröjan längst år vänster i grått.
Samt dom bruna shortsen till höger.

ALLT detta vill jag ha super söta kläder! ska ta mig en funderare på en del av dessa plagg. Hmm..
vad tycker ni?
WWW.NELLY.SE




Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0