Krogen eller bio, det är frågan?

Älskling åkte precis hem hade en super mysig TV kväll igår och har inte sovit så gott på länge. Sover alltid så  tryggt när han är med mig! Jag älskar dig så himla mycket lova att aldrig lämna mig jag kan leva utan dig men jag vill INTE!
DU
är allt för mig...vi hör ihop.

Nu på dagen ska jag bara slappa behövs nu när plugget körde igång förra veckan. Ikväll har jag inte riktigt bestämt ännu vad som ska ske. Antingen ska vi dra ut på krogen men är inte så många som är på den idéen. Annars blir det bio med några vänner. Ska se National treasure 2 i sånnafall som har premiär idag! Den verkar som en riktigt bra film men vi får se.

Här kommer en bild på Zac Efron som min absoluta favorit vännina Malin ÄLSKAR hah! Ska lägga in bild på honom på mobilen och skicka till henne. Besök gärna hennes blogg med! http://malinforsbergs.blogg.se/
image42

Han är ju en riktig godbit! ;)

Love minna.

Kommentarer
Postat av: Malin

MAHH :D älska! så jäkla snygg! :D

2008-01-12 @ 17:23:56
URL: http://www.malinforsbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0