LET´S DANCE

Älskar verkligen Let´s dance är ett super bra och underhållande familjeprogram och det roligaste är att se sina favorit kändisar ställa upp och ge sig ut på dansgolvet. Jag är nog i princip lika nervös som dom själva är innan dom ska visa upp sig. Sitter och hoppar i soffan och hejjar.
Blev dessvärre lite besvikenDannys uppträdande hade förväntat mig mer. Men som sagt han hade väldigt stora förväntningar på sig så fattar om han var extra nervös. Kommer säkert bli skit bra senare i programmet utseendet det har han ju iaf!
Jag gillar verkligen tjejernas dans klänningar grymt snygga skulle kunna ställa upp bara för att få ha på mig en av dom!


image41

love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0