Lunch.

Sitter på lunch nu! Var pannkakor idag det var helt okej. Oftast är skolmaten skit men pannkakorna brukar vara ät bara. Var uppe 06.45 idag då älskling åkte till jobbet. Var onödigt att gå tillbaka till sängen eftersom jag ändå skulle upp 07.00. Kände att jag bara skulle försova mig om jag återväde till sängen.
I eftermiddag ska jag gymma med Natta, Malin har ont i huvudet och ska hem och vila. Stackarn!
Hade tänkt köra ett body pump pass men såklart var alla platser redan upptagna man måste boka vid 07.00 för att komma med. Så vi ska köra kondition och styrka på egen hand.
Ikväll ska jag nog sova hos älskling, och imorgon ska jag in till stan med Malin och köpa lite nödvändiga saker som tagit slut + Malin ska köpa en snygg krogväska som hon spanat in.

Nu måste jag sluta lektionen börjar om 5 min....orkar inte!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Stilorama

Va skönt att shoppa lite nu till helgen, :D !

2008-01-17 @ 14:27:38
URL: http://moreofelin.tjejsajten.se
Postat av: Minna

Ja det ska bli kul, älskar att ha nya saker! :D

2008-01-17 @ 19:42:11
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0