Lyckat! eller?

Vaknade av alarmet i morse och trodde jag satte på snooz skulle bara sova 9 min till, men icke lyckades såklart stänga av larmet i sömnen så vaknade vid halv 9 och hade redan missat bussen. fuck*
Hade ju planerat att dra in till stan idag men pallar inte nu hann knappt få på mig nå kläder imorse så.
När jag va påväg till bussen så kom en buss farandes förbi näsan på mig. SHIT tänkte jag de där va ju min buss. Orkar inte vänta på nästa. Ringde malin hon blev skjutsad av agnes men dom kunde plocka upp mig. Men när jag stod där på hållplatsen kom plötsligt min buss iaf fattade 0! Så hoppade på den, på bussen träffade jag Sandra något trött haha dom hade dragit till 360 igår och partat!
Nu sitter jag i plugget  tillslut ska strax  äta luch, usch. Sen har vi image23bara en lektion till innan vi slutar.
Är vackert väder idag iaf det gör en på bättre humör.
Såklart är jag trött då jag inte kunde slita mig från SATC igår kväll såg tre avsnitt istället för ett som jag skulle göra. Somnade runt 02.00 *suck* Men det är ju så BRA! 

                                                                                          
love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0