När blir livet lätt?

Jag är stark ingen i världen mig kan stampa och trampa på!
Jag är en egen individ jag står för det jag säger och sagt och trycker inte ner andra för att bli starkare i mig själv.
Jag kämpar för mina vänner och står alltid på dera sida. Livet är kanske inte så lätt men ska men leva det så måste man vara posetiv och se framåt. Sluta grina och var glad för denna dag kommer aldrig åter!

Hitintills har min väg varit kurvig och gropig och flera gånger har jag kört av vägen för att komma upp igen. På denna väg har jag mött många människor vissa har hjälpt mig att komma in på raka vägar medans andra har gjort vägen om inte ännu mer gropig och svår framkomlig. ibland inser man vad det är man egentligen håller på med det finns så mycket falska människor där ute som tror dom kan göra precis hur dom vill och trampa på andra för att ta sig fram  i livet. Under tiden så lär man sig vilka det är som hjälper och stjälper en.
Jag vill tacka alla mina vänner som har visat mig hur en vän ska vara, en vän ska vara snäll, hjälpsam, förstående, posetiv, tro på en och framför allt ärlig. En vän har visat mig att hon kan man alltid lita på!



Och det är du Malin, och ta åt dig av mina ord för du är en äkta vän! Tack för att du finns du är min stötte pelare i livet och jag hoppas verkligen att du alltid finns där för mig.

Detta är inga tomma ord då många skriver långa texter som sina såkallade vänner som dom knappt känt en dag i livet, men dig har jag snart känt i 3 år och det är jag så glad över! TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw, du är underbar älskling

2008-01-14 @ 19:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0