Ny vecka.

Ja då var helgen över och en ny skolvecka tar sin början. Inte många veckor kvar dagarna flyger iväg!
Har inte hunnit skriva i helgen har haft fullt upp.

I Lördags blev det utgång på kvällen var från början bestämt att jag, älskling och lite kompisar skulle dra på bio men det blev inställdt och då ringde Malin och frågade om jag va på att hänga med till K15 ( The kitten Klub). Så jag följde med dit förkrökade en del så var ganska så påverkad när vi kom fram och när vi stod där i dörren för att visa legg så kommer en snubbe fram med gästlistan och ba det är du som är minna va? Jag ba eh ja? haha så visade det sig att det var en snubbe jag brukar snacka med på msn ! visste att han jobbade där men inte hur han såg ut men han mindes visst mig iaf.
Så vi kom in gratis sen väntade vi på Nathalie, Matias, Linn och Nicklas som skulle komma senare.
Sen var det party fram till 02.30 då drog alla till donken för FYLLEKÄK! haha...är alltid helt proppat på donken av massa packade människor! Efter det kom älskling och hämtade oss så satt alla och fylle åt i bilen hela vägen hem. Riktigt Lyckad kväll The Kitten klub var helt okej förutom att det blev STOPP i toaletterna haha så alla fick dela på en toa. Typ PANIK men senare så fick dom igång toaletterna igen...phuw !

Söndagen spenderade jag med älskling låg och sov till 14.30...riktigt skönt att sova ut. Förutom att jag drömde massa störda saker som vanligt och vaknade helt sönder gråten och kallsvettig. SHIT!
På kvällen drog vi på bio och såg Alien VS Predators 2. Dom filmerna är så himla äckliga. Men bra! 2:or brukar inte vara några höjdare men den här var det, creepy!
Sen åkte vi hem och såg några avsnitt på SATC! haha har fått älskling att bli beroende nu med så nu kan ingen slita sig från TV:en båda  vill se meer!!

Idag har det inte hänt så mkt. Älsklingen skulle till jobbet 06.00 så han väckte mig och sa hejdå sen somnade jag om och såklart försov jag mig till klockan 11.00 när jag skulle upp 09.00! OPS.
Men men...nu är jag hemma igen och får se vad som sker ikväll. Blir nog lugnt skulle jag tro. Ska plugga en del med fyy!

Hoppas ni hade en trevlig helg nu lääängtar man ju till nästa, har redan planerats in utgångFredag haha!



1. AVPR2 Rekomenderad fim!

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0