Pizza och nagelmanikyr.

Ja denna kväll har varit väldigt lugn och skön. Mamma åkte och hämtade hem pizza tidigare till middag MUMS! Tog en vezuvio skit tråkig jag vet men älskar den! Åt upp nästan hela, inte likt mig men ibland är jag bara så där super sugen på vissa saker och då går det ner. Nu har jag nyss tagit en lång härlig varm dusch så jäkla skönt, älskar verkligen att duscha. Bästa stället att fundera på är i en varm dusch. Ibland sätter jag mig även ner och sitter bara där och njuter. Snart ska jag fixa naglarna, fick en super nagelfil i födelsedags present av mina kära tjejkompisar. Den har verkligen ALLT haha! Skit bra iaf så jag rekomenderar den verkligen.
Sedan ska dom målas och göras fina inför helgen. Jag har ju fått turen att födas med naturligt starka naglar det är skönt. Annars måste man springa och köpa massa nagelförstärkning och grejjer. Så där sparar jag iaf in på lite pengar.
Senare ikväll blir det väl att sätta sig framför SATC igen! hihi...såg två avsnitt tidigare idag love love!...så nu kan jag knappt berga mig.

image26
Nackellacks märket Depend kan jag verkligen rekomendera, billigt och bäst när man snabbt tröttnat på sina nagellacks färger! Man kan ha hur många som helst.

Imorgon ska jag till läkaren så ingen skola för min del. Har inte någon större läkar skräck men obehagligt är det ju. Men sedan ska mamma och jag till min lägenhet och hämta posten samt spana in hur allt står till där. Har inte varit dit på länge nu ska bli kul!
Efter det ska jag in och kolla efter lite saker att shoppa, men får se hur mkt det blir har snackat med Malin om att följa med hela hennes familj upp till Sälen om 2 veckor! Så måste nog försöka spara in ordentligt.
Imorgon kommer även älskling hem igen från lumpen, har saknat honom! Får se vad vi hittar på..

Någon mer än mig som saknar sommaren?



Love minna

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅH sommar! vill ha det nu!

2008-01-10 @ 20:32:59
URL: http://www.malinforsbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0