RÅN!

Godmorgon!

Sitter i skolan nu har egentligen engelska men dom har muntligt nationella prov och jag har redan gjort mitt så satte mig här. Morgonen blev mer än knasig. Sov hos älskling i natt så åkte från honom imorse. Köpte frukost på pressbyrån och satte mig sedan för att vänta på malin i Huddinge C. Det var inga problem tåget var lite försenat så vi trodde att såklart vi kommer i tid....Men sen när vi närmade oss Haninge C så knastrade det i högtalarna och dom sa att tåget bara kommer gå till Jorbro då det varit RÅN i Västerhaninge C, några idioter hade sprängt och skjutit inne på Svedbank så varken tågen eller bussarna skulle gå fram till stationen. FUCK FUCK*
I vilket fall så hoppade vi av i Jorbro och tog en taxi därifrån till skolan, haha SL ska så betala den där taxin!
Hatar SL och kollektivtrafiken dom suger på att informera ordentligt. Sen ger dom en inte heller några alternativ utan ber en bara snällt att vänta tills traffiken kommer igång igen, OCH NÄR SKER DET? om 1 timme? 3 timmar?
SUCK....

Jaja i eftermiddag blir det stan om trafiken kommit igång. Sen ikväll ska jag till pappa på middag. Han lagar alltid så god mat kul att träffa dom ibland även om det inte sker så ofta.

Nu är det strax lunch skönt att sluta tidigt har bara en lektion kvar sen.



Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0