Ring ring.

Ja nu var det kväll igen och jag har inte pluggat..suck! måste läsa engelska ska ha ett test i det imorgon.
Har pratat en massa i telefon med min kära vän malin hihi vi kan prata i evigheter vet inte ens hur vi får slut på samtalen? kan bara tänka mig hur teleräkningen kommer se ut! Annars har det inte hänt mycket ikväll. Målade och fixade naglarna inför imorgon nu får vi bara hoppas att dom håller. Tack så mycket malin för limmet det funkar mycket bättre!
Åter igen kort dag imorgon, skönt! Bara tre lektioner men däremot 2 prov, inte lika skönt. Samt vi börjar 08.40! Men slutar iaf vid lunch. Sen ska jag nog bara vara hemma och göra mig redo inför kvällens utgång.

Sitter och väntar på att älskling ska ringa och säga godnatt! Vi har seriöst pratat minst en gång varje dag genom hela vårat förhållande ( 1 år och 7 månader) och inte missat något Godnatt samtal. Men det är så mysigt att säga Godnatt och prata lite innan man somnar, då känns det ändå som om man nästan är där med varandra.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ibland kan jag inte ens komma ihåg vad vi pratat om när vi lägger på telefonen, haha så mycket pratar vi :D

2008-01-31 @ 22:40:23
URL: http://www.malinforsbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0