Rusk väder.

Idag vaknade jag klockan 10.00. Skulle ha gått upp klockan 09.00 men när jag hörde regnet piska mot fönstret kände jag verkligen inte för att masa mig ur den varma sängen. Så hade tänkt sova "bara" några minutrar till. Fast dom där få minutrarna blev till en hel timme. Så när jag väl vaknade kastade jag ur sängen för att hinna med bussen. Och som tur var så gjorde jag det. Det har spö rgnat hela dagen. Hatar sånna här dagar man blir så deppig när det är blött och grått ute. Finns inget värre än sånt här piss väder. Så nu längtar man mer efter sommaren än någonsin. Ligga och steka i det fina vädret, ha söta sommarkläder och skor på sig, vara ute hela nätterna, gå på café och äntligen få sätta sig på ute serveringen och allt annat mys som hör sommaren till.
Nu har jag iaf kommit hem från skolan åter igen. Har inte hänt mycket. Äcklig lunch och tråkigalektioner är inte så roligt att skriva om.
Imorgon blir det till att åka iväg och gymma med Malin och Natta. Ska bli så kul att ta tag i det hela igen. Måste ju träna så man är redo för beach08 haha. Då man har tagit studenten och ska börja leva livet!
Hoppas verkligen att det är bättre väder imorgon annars tappar man lusten totalt.

Om en stund kommer älskling hit. Jag ska även laga middag, ska göra köttfärssås det är min speciallite. Är inte direkt super bra på matlagning men vissa rätter kan jag få till!

Hoppas ni haft en trevlig dag i rusket. Jag är glad att jag INTE glömde paraplyet imorse!

image52

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0