Såhär går det till på Stockholms krogar!

Gårdagskvällen höll på att sluta i katastrof men fick ändå ett lyckligt slut!

Det blev utgång med Malin och Sandra och vi startade kvällen med att dra till Vanilla Club för att se om stället var något att ha. Men icke det var skit trist. Alldeles för litet dansgolv nere i en källarlokal och det var trångt över huvudtaget på hela stället. Det var bra musik men man hade ingen plats att dansa på. Så tillslut tröttnade vi och satte oss i ett hörn för att fundera ut vart vi skulle dra. Då kommer en snubbe fram och ber oss komma bort till hans polares bord. Visst tänker vi lär ju inte bli så mycket värre än detta. Under tiden som vi satt där kom det några snubbar fram till vårt bord och ställde frågor för tidningen SLITZ. Frågan jag fick var:
- Hur många killar får en kille ha varit med?
haha jag började as garva och när killen märkte att han sagt fel så började han också garva. haha..Sen så stälde han om frågan alltså hur många tjejer får en kille ha varit med? HAHA sen skulle man fotas också hoppas verkligen inte att man hamnar i tidningen *Pinsamt*. Som tur var tyckte snubbarna vi satt med också att stället sög så vi drog över till K15 och kom in gratis då både han och jag kände vakten där! När vi väl kom dit så blev kvällen lyckad dansade och hade skit kul fram till 02.30. Det blev återigen stopp på toan där inne alla tre var så jäkla kissnödiga så vi beslutadade oss för att pissa i papperskorgen haha det var redan nått pucko som hade pissat i toalletborst stället! HAHA ibland är man riktigt störd när man är packad vi garvade så vi föll ihop, och malin kom med den klockrenaste komentaren.
- Såhär går det till på Stockholms krogar! Och det gör det verkligen!
Efter allt så drog vi över till Donken och fixade Fyllekäk haha som vanligt, man måste bara äta nått när man supit hela kvällen!

Idag har jag sovit hela dagen sen drog jag och älskling över till hans syrra som nyss köpt hus. Där hjälpte vi till att bygga ihop lite möbler som dom varit och köpt på Ikea!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska nog äta världens godaste glass Ben&Jerrys, MUMS! får aldrig nog.

Imorgon är det piss Måndag igen, Malin har dragit till Sälen så henne ser man inte på en vecka MISS YOU!
Tisdag ska jag och Natta köra ett Body Pump pass ska hålla igång träningen nu ordentligt.



Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0