sångfåglar.

Sitter hemma åter igen. Hade bara tre lektioner today. Började med Engelska B imorse som mer än halva klassen hoppat av för våran lärare suger. Men jag och Stina underhöll varandra och stämde upp i sång haha! Satt och sjöng alla möjliga låtar som ploppade upp i huvudet, har absolut ingen sångröst men bara kul att få tiden att gå. Det mest irriterande som kan hända är nog när man kommer på en låt, man vet precis hur melodin går men inte texten. Då kan man sitta och grubbla ihjäl sig. Det hände oss idag, då jag började sjunga på shake that med Eminem..haha fråga mig inte varför! Men varken jag eller Stina kom på låttexten. Så det slutade med att Stina rusade iväg till datorerna och kollade upp hur den gick. Har inte tänkt på det men låttexten är ju helt störd i den låten haha!
Älskling åkte precis. Skulle till banken och göra några ärenden sen skulle han åka och plocka upp nått hemmabio paket som han köpt! Så jag blev dissad *snyft* hehe!
Klassen åkte till moderna museét nu på eftermiddagen på svenskan. Men orkade inte följa med fast känner lite skuldkännslor att jag lämnade min grupp sorry! Men ska jobba igen det sen det ska ju vara rättvist.
Om någon timme kommer Sandra och plockar upp mig. Ska dra bort till stallet och hälsa på lite. Kanske älskling skulle komma dit senare om han inte åker hem och slappar. Slitet och jobba natt!
Senare ikväll ska det pluggas igen, kände mig väldigt duktig som gjorde klart Svenskan igår så slut som jag var. Med tanke på det så har jag grym träningsverk idag, förvånad? inte jag!
Hade tänkt dra och träna imorgon igen, men då blir det nog bara kondition och lite styrka på egen hand! Om inte träningsverken är för hemsk.



Igår myste jag in mig i en filt efter gymmet! mys.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agn

Det är lugnt Minna, det var i princip ingenting där, skrev upp namn på ett par fotografer bara. Jag o Maria gick in o kikade, Sara åkte åt fel håll (tillsammans med halva klassen, klantskallar, haha!) o när hon kom till museumet satte vi oss i cafét och pratade lite bara :P Så vi har typ inte gjort nåt :P

2008-01-23 @ 19:59:42
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

haha okej phuw va bra :D aja får fixa det i plugget sen då!

2008-01-23 @ 21:42:16
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0