seg dag!

Idag har varit en riktigt seg dag. Ganska skönt ändå men jag blir så lätt rastlös! Ville iväg och göra något men orkade samtidigt inte så det blev inget. har varit hemma heela dagen och ja, latat mig. Imorgon är det plugget fram till lunch måste försöka ta mig upp imorgon men det är ju nästintill omöjligt att gå upp 07.00. Har lättare att gå upp 04.00 än klockan 7! vet inte varför men tror min kropp går in i någon djup sömn där omkring så vaknar knappt av väckarklockan. Aja det ska gå. Efter lunch ska jag in till stan med Agnes, Sara samt en kompis till sara. Får se om nån mer hänger på. Ska iaf kolla på löshår men ska nog inte köpa det. Tror det blir bäst om jag färgar håret först och köper sen så jag  vet att det blir den färg jag vill ha. Sen lär man väl spana runt på lite annat vill ha så mycket men behöver inget speciellt just nu egentligen. Men man vill ju alltid ha nya skor och väska. Letar även efter en till Krogväska har tröttnat på min vill ha någon i en neutral färg som man kan ha till det mesta. Sen vill jag ha nya kläder! inte bara party outfits utan kläder, tröjjor, linnen, jeans ALLT! men får se hur mkt pengar som kommer in på kontot.
Sen på kvällen blir det utgång! alla tjejerna ska med kommer bli kul. Får se vart vi hamnar men har planerat att dra till en rockkrog dit Agnes vill. Det är hon som ska firas födelsedagsbarnet bestämmer!  Nu har jag fått totalt hjärnsläpp vad stället heter haha! Herbie james? nej de är fel stavat tror jag....aja! KUL ska de bli iaf.
Har inte så mycket mer planerat inför helgen förutom att jag kanske ska på bio Lördagen med älskling samt hans syrra och hennes man. Men får se om älskling blivit frisk tills då...krya på dig!

Nej nu ska jag ut till mammas vänner och vara lite social.



vi är bäst <3

love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0