Skallebank!

Nu är klocken snart 2 och jag har precis stigit upp. Blev ingen skola idag, vaknade med världens skallebank vid 07.00 imorse och gick upp för att ta en Alvedon. Efter det gick jag tillbaka till sängen. Älskling ska jobba natt ikväll så har iaf sällskap fram till 18.00. För tillfället är huvudvärken borta, hoppas den forsätter att vara det. Det är så hemskt att ha ont i huvudet känns verkligen som någon bankar en i skallen fast från insidan. Så skallebank är verkligen en passande beskrivning.
Ikväll ska jag försöka plugga har en del att göra...fy!
Måste boka tid hos frissan snart, hatar mitt hår så ska ringa henne idag eller imorgon!
Ska även ringa Natta idag också och snacka om träningen inför imorgon måste ringa och boka platser.

Inte mycket mer att säga för tillfället, trist väder!

image69

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agn

Sho ! Du måste komma på djursjukvården imorgon, vi ska ha knytkalas :D malin tar med paj, o stina tar med bullar o ja tar med negerbollar :D

2008-01-21 @ 15:55:21
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

haha...gud va kul! absolut, jag kommer! :D

2008-01-21 @ 18:06:33
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0