skit väder!

Hejhej!
 Har inte skrivit på någon dag nu har haft fullt upp. Igår var vi lediga från skolan så då drog jag och Agnes in till stan och köpte löshår till mig! hihi det blev faktiskt bra men ska kanske köpa mer för det var lite för tunt. Köpte även ett till midjeskärp, ett balsam som ska framhäva det blonda i håret samt göra det snyggt glansigt och inte torrt, slingpaket (kanske använder) samt overknee strumpor, det är ju så snyggt att ha till en klänning. Priken över i:et. Sen på kvällen var jag med älskling vi gjorde middag sen kollade vi på film. Har inte hunnit träna än den här veckan så ska nog ta och göra det imorgon då vi slutar tidigt. Hm annars har det inte hänt så mycket mer. Vaknade imorse av att det ösregnade ute så man hade verkligen absolut ingen lust att gå ut. Älskar att ligga inne i en varm säng när det regnar och stormar utanför. Men var ju tvungen att ta mig ut som tur var hade det hunnit lugna sig lite när det var dax att gå till bussen.
Idag är det även Agnes födelsedag! GRATTIS GRATTIS! Hon fick en söt väska av oss tjejerna samt örhängen. På Fredag ska vi ut och fira henne eftersom det inte blev av förra helgen hihi. PARTY!
Får se vad som händer ikväll kanske ska in till centrum efter skolan och kolla in en affär som mamma har sagt har utförsäljning av smink och smycken. Tror det var smycken också? aja mamma köpte nämligen nya lösögonfransar där till mig igår, super snyggt att ha till krogen nu!

Nej men nu börjar vi snart...suck! Ha en bra dag i rusket.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agn

Hahah, denna blogg var rätt ^^
Taaack ^^

2008-01-30 @ 12:44:04
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0