smittad?

Är helt slut nu, kom precis hem! har varit i stallet en vända och hälsat på, där var allt som vanligt. Har inte varit dit på över 1 år. På hemvägen ringde älskling och berättade att han blivit magsjuk. NEJ NEJ NEJ! Jag orkar inte bli sjuk jag har INTE tid att vara sjuk nu! vill inte bli sjuk till på Fredag då vi ska ut och fira Agnes som fyller 19! Och får inte missa skolan blä...men vi får se! HOPPAS.
Har inte pluggat något ikväll..suck måste skärpa till mig ordentligt bara 1,5 vecka kvar i skolan.
Vill köpa mitt löshår nu, sara hade varit inne och tittat åh avundsjuk jag blir men vet inte vad som är bäst antingen så färgar jag det först så jag vet hur det blir och köper sen håret, eller så köper jag det håret jag vill ha och tar med det till frissan så hon ser hur jag vill ha färgen? Men om det inte blir den färgen så har jag ju köpt fel löshår? hm...ett riktigt I-lands problem ha!

Vill även köpa en AA klänning den är super inne just nu och finns i så många färger! Vill ha en brun eller röd men har inte bstämt mig ska iaf dit och kika!.
Sen vill jag komma med ett tips och det är den täckkrämen som jag använder just nu som kommer från VICHY! Super fräch, kladdar inte och täcker väldigt bra. Extra rekomenderad för dig som har kännslig eller torr hy då den inte gör huden snus torr utan känns återfuktande.
                                                                                                                                                                      

Sitter just nu och kollar på en super bra film som heter VAN HELSING! Går på 6:an om du inte tittar så tryck över dit NU eller se filmen på något annat sätt för den är super bra!
Imorgon är det bara plugg som gäller om jag har lust kanske jag drar in till stan men får se hur man mår...

             

klänningen från AA, super söt!

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0