Söndag.

Gårdagskvällens utgång vart inställd för min del så jag och Älskling åkte och hyrde film istället. Såg Harry Potter och Fenixordern. Har sett den på bio en gång men tycker filmerna är relativt bra så såg om den igen. Köpte även med oss Ben&Jerrys glass hem mmm SVULL! Bästa glassen ever.
Nu på morgonen har det inte hänt något specillt. Älskling drog hem för att hjälpa till med något så jag satte mig här. Ska sy om en klänning jag köpt som jag tycker är lite för lång så ska sy upp den en bit. Har även målat om naglarna alltid kul att göra något nytt med dom. Ikväll sker det inget speciellt blir hemma och pluggar tror jag.

Imorgon ska jag till läkaren får se om jag hinner till plugget efter det. Sen på eftermiddagen ska jag till frissan! JIPPIE. Då ska det färgas eller slingas och så vill jag ha det ordentligt genom klippt så det känns frächt.
Sen ska jag in till stan i veckan och köpa löshåret hihi..Måste även hinna gymma hade ju sån träningsverk sist så det bara blev en gång förra veckan. Snart är det även dax att lägga sig i solariumet mys!

Ha en trevlig dag i det fina helg vädret!

image119

Hade lite tråkigt på bussen här om dagen haha!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agn

Jag tänkte åka in till stan på torsdag eller fredag, då slutar vi tidigt och studiebidraget kommer :) Ska till Claes Ohlsson :) Men då kanske vi kan göra sällskap ? :)

2008-01-27 @ 16:04:01
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Aha okej xD ja det kan vi göra alltid roligare med sällskap!

2008-01-27 @ 16:26:08
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0