stan!

Hej alla glada!

Dagen började inte så bra, meningen va att jag skulle ringt och väkt malin vid 08.00 för att se till så hon inte försov sig! Istället är det jag som får ett samtal klockan 08.15 av malin som undrar varför jag inte har ringt? HAHA lyckat värre, men som sagt så är det verkligen skit svårt att ta sig upp nu på mornarna!
I vilket fall så åkte vi till plugget och satt ensamma i klass rummet typ då vi hade eget arbete på dom två letionerna vi hade. Men vi beslutade oss för att jobba där istället så slipper man göra det hemma.
Efter lunch drog vi in till stan. Kikade på löshår gud va sugen jag är på att köpa det nu. Mamma har beställt tid hos frissan ska dit på Måndag 15.00 WIE! ska köpa löshåret efter jag har färgat och klippt mitt äkta.
Inne i stan köpte jag även en super söt sjal, ett par guld örhängen, armband samt ett midjeskärp!
Ska in till stan igen på Måndag då ska vi även köpa Agnes present! hihi.
Blir ingen utgång ikväll ingen var taggad så vi ska över till Agnes och chilla beställa hem Pizza! SVULLA.. och se någon bra film! Ska nog se Let´s Dance också men vi får se. Sedan ska jag sova hos älskade malin hi.
Älskling mår iaf bättre nu så ska nog dra på bio imorgon men får se vilken film det blir! Ska faktiskt bli skönt med en Vit helg har inte haft det sen jag fyllde 18 haha!

Aja nu måste jag packa och skynda mig på ska dra strax see you!



Midjeskärpet, sjalen samt örhängena i en liten söt påse!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agn

Sjalen är ju ursnygg :D

2008-01-25 @ 17:23:51
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0