Vår eller vinter?

Tycker klimatet i Sverige har blivit helt stört. Imorse var det snö ute? inte för att det inte ska vara det i Februari men nyss var det vår väder? Det har knappt varit någon vinter alls. Visst att det är skönt att slippa snö men det SKA vara snö i Sverige det tillhör vårat naturliga klimat. Men nu har det inte varit någon vinter på 2 år? Börjar bli seriöst orolig över vårat klimat. När somrarna har medelhavsklimat och vintern blir bara en förlängs höst....hm!

I vilket fall så fick jag sova ut idag. Gick upp klockan 09.30 med älskling, sa hejdå och sen slingade jag håret. Ibland är det bra att gå upp lite tidigare man hinner med massa saker då! Har haft en lektion och slutar nu. Ska in till centrum och sola solarium...hihi! Ska bli riktigt skönt. Måste ju börja nu så man hinner få lite bränna innan sommaren. Förövrigt blir jag ensam hemma ikväll mamma skulle iväg någonstanns så får väl underhålla mig själv. Ska nog ta och plugga lite är några saker jag fortfarande inte har börjat på.

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0