aj mina fötter!

Hej där!

Sitter hemma hos älskling igen och har sjukt ont i fötterna. Kan ju bero på att jag har gått så himla mycket idag. Först massor på jobbet och sen i stan. Igår hade jag och älskling det mysigt. Beställde hem grekmat och hyrde film. Det blev jumper som vi sett en gång på bio redan men vi tyckte den var värd att se igen. Dessvärr så vaknade vi imorse och kompå att vi inte hade handlat något alls så det fanns ingen frukost. Så vi fick skrapa ihop det som fanns i kylskåpet.
Sen har dagen rullat på. Jobbet gick bra så slutade tidigt, ca 12.00. Hade tänkt åka direkt hit men var rastlös så beslöt mig för att gå runt lite i stan först. Hittade ett par söta svarta skor på Skopunkten som är perfekt både nu samt i höst då dom täcker foten lite mer. Gick även in i en hel del andra butiker men hittade inte något. Däremot så ville jag köpa en skjort/t-shirt från Ginatricot men hade inte med mig presentkortet därför lät jag bli men vill ha den så ska nog köpa den såfort jag hämtat presentkortet hemma.
Efter jag vandrat runt i ca 2 timmar började jag åka mot älskling. Var otroligt hungrig så stannade till på Pressbyrån och köpte mig en baghuette samt Kitkat för att stilla hungern. Kom till centrum ca 14.50 och missade precis min buss. Hatar att tåget och bussen inte matchar varandra i tidtabellerna men men....så vandrade runt åter lite till. Hittade smycken på Kicks med 50% REA så köpte ett halsband samt örhängen för bara 75 kr sammanlagt. Samtidigt som jag vandrade runt inne på Kicks ringde Malin så snackade med henne ett tag och helt plötsligt kom jag på mig själv att jag helt tappat bort tiden haha, min buss skulle ju gå 20 över tre och där stod jag i lugnan ro och pratade i mobilen. Sprang bort mot busshållplatsen men insåg att det redan var försent, bussen hade åkt! Han åtminstone med en annan buss så jag slapp gå hela vägen från centrum, fick nu bara gå halvavägen och det gillade inte mina fötter. Så som sagt nu sitter jag här och har ont.

Om ett tag kommer älskling samt hans syster och svåger hit med en soffa dom inte ville ha som han ska få. Sedan ska vi över till dom och hjälpa till med att fytta över möbler från deras lägenhet till huset *phuw* blir även middag där och sen hem och sova. Vill gärna hinna duscha senare ikväll så hoppas det inte tar allt för lång tid med flyttandet!

Jag gillar inte att snoka, jag brukar inte snoka.Oftast när man snokar hittar man saker man inte vill hitta det har jag lärt mig, men ändå så snokar man för man är nyfiken. Varför har man naken bilder på andra tjejer när man haft flickvän i två år? jag har inga nakenbilder på andra killar i min dator. Kanske möjligtvis på någon kändis men inte på typ folk jag bara kallar för "vänner" eller typ min kompis syster.....och om bilderna är gamla är de ju underligt varför man inte tagit bort dom efter 2 år. Men det är kanske bara min åsikt..

                             

    
 

- Mina nya skor från Skopunkten, 299:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0