crazy night.

Godmorgon eller godeftermiddag hehe det beror på. Klockan är iaf 12.45 och jag sitter hemma på älsklings dator. Mår ganska bra faktiskt med tanke på hur mkt man fick i sig igår. Det blev en riktigt crazy night haha. Började först med förkrök hemma hos Malin med henne och Sara. Drack några drinkar och lyssnade på musik. Klockan 21.00 kom Sandra och plockade upp oss så drog vi iväg mot partyt. Hela kvällen var helt okej. Badade i poolen hemma hos Sandras killkompis Robin. Dansade och snackade en hel del så det var trevligt. Var ca 20 pers där samanlagt. Haha när Sandra, Malin och Sara var och badade i poolen för andra gången var jag och Robin inne och dansade bugg hahaha måste varit en rolig syn. Vi ska ställa upp i Let´s dance nästa säsong sa vi (eller inte) ha.
Runt 04.00 kom älskling och hämtade mig alltid skönt att få komma hem ordentligt och slippa buss, taxi samt långa promenader.

Ikväll har vi reserverat biljetter till filmen Hancock med Will Smith, älskar honom han är en sån grym skådespelare! Men innan bion ska vi äta ute på restaurang. Nästa vecka är älsklings föräldrar borta så vi ska bo själva hemma hos honom. Alltid skönt att ha huset ensamma. Då har vi även beslutat att ta tag i träningen (åter igen) samt matvanor, ska bli mycket nyttigare på alla fronter haha.

Nej nu ska vi över till Malin och plocka upp mina saker som är kvar där från igår!

(bilder från kvällen kommer sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0