en vecka kvar!

Hej hej!

ja nu ar det lite mindre an en vecka kvar har nere. Njuter verkligen men sjalvklart langtar man hem lite. Lyckades tyvarr branna mig lite i forrgar sa jag och alskling har mest legat inne pa hotell rummet men imorgon hoppas jag att det ar battre sa vi kan vara nere vid poolen. Ska aven boka en dag med snorkling i en vacker lagun samt aka vattenskoter! Ikvall har vi atit en god middag och ska snart vandra runt lite i gamlsa stan har och kolla och kanske satta oss och ta en god drink!

Hoppas allt ar bra hemma i regniga Sverige!


Kommentarer
Postat av: Agn

Lördag den 12:e hoppas jag du menar ! :o Vi planerar tjejkväll fredag den 18:e, jag flyttar söndag den 20:e!



det låter som att ni har det bra, fortsätt att njuta, och hälsa nicklas!

2008-07-06 @ 22:28:54
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: minna

Ja det menar jag xD okej de later bra de!



ja det har vi verkligen, miss you! han halsar tillbaka.



puss minna

2008-07-09 @ 20:18:24
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0