flytten.

Nu är äntligen flytten över. Höll på med den i 3 dagar- Älsklings syster samt hennes man har behövt hjälp med att tömma lägenheten och få över alla prylar till det nya huset, och det har verkligen varit lättare sagt än gjort. Har ju inte gjort saken lättare att det varit ca 30+ i solen och man höll verkligen på att rinna iväg uppe i den varma lägenheten. Har kört lass efter lass med saker som ska kastas och sparas.  Att man även har jobbat på förmiddagen och varit vaken sen 05.00 var ju bara toppen över I:et. Så nu är jag och älskling helt slut. Har kommit hem och tagit en kall dusch samt ätit middag så nu ska jag bara slappa och sedan gå tidigt i säng. Som sagt så är älskling sjukskriven hela veckan ut men snäll som han är går han upp och gör mig sällskap samt kör mig till jobbet. Är så skönt att slippa åka med tågen och bussarna som nästan aldrig är i tid.
Imorgon efter jobbet ska jag en sväg förbi stan och köpa lite nödvändigheter. Sedan lär vi bara slappa! Har ju kämpat oss svimfärdiga i hettan så ta det lugnt är just precis vad vi behöver.
Ringde Malin ikväll och pratade lite, hon hade varit hos sin far i Västerås hela helgen och haft det bra. Snackade om att ta en helkväll i helgen med middag, förkrök och självklart en galen natt på någon av stockholms alla krogar! Är jäkligt fest sugen och ska även passa på att kolla efter någon söt outfit att ha till då imorgon. 

Var inne på fritidsresors hemsida nu ikväll för jag och älskling skulle boka våran sistaminuten resa...men tyvärr verkar det som att det hotellet vi velat åka till var uppbokat =( synd ett fint hotell för en billig peng. Men som sagt det är ju 1 månad kvar och det dyker upp nya erbjudanden hela tiden så något ska vi väl försöka skrapa ihop. Annars ska vi nog bara ta en weekend i London och mysa där. Har alltid velat se den staden (och shoppa loss såklart).

Nu ska jag måla mina naglar sen blir det lite TV och sängen. Måste sova ut inatt så man orkar upp imorgon igen!

       


Kommentarer
Postat av: Agnes

höhö Minna, kolla vilka tre söta videos jag lagt upp i min blogg ;D ;D ;D

2008-07-31 @ 15:27:04
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0